Regulamin

Regulamin i warunku zakupu w sklepie internetowym Manufaktura-Legenda

1. Właściciel sklepu
Właścicielem serwisu i sklepu internetowego jest Sławomir Pakos, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma „W Moich Oczach”, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, z siedzibą w Katowicach (40-181), ul. Osikowa 45. Numer NIP: 626 169 12 13, numer REGON: 273194060.
Numery telefonów:

Biuro: +48 32 352 00 05 wewn. 18 (tel/fax)

Telefon komórkowy: 600 266 116

2. Dokonywanie zamówień

Klient potwierdzając zamówienie wyraża zgodę na warunki transakcji określone w Regulaminie i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

Podczas realizacji zamówienia klient wybiera sposób płatności za zamówione towary lub usługi oraz metodę dostarczenia przesyłki – system automatycznie na podstawie wybranych danych przedstawia łączny koszt zamówienia, obejmujący kupowane produkty oraz koszty wysyłki.

Podczas procesu zakupu kolejne kroki wyboru i potwierdzenia muszą następować po sobie nieprzerwanie.

Zamówienia można opłacić błyskawicznie kartą kredytową lub przelewem elektronicznym (za pośrednictwem systemu PayU), za pomocą zwykłego przelewu bankowego lub w opcji „a pobraniem”.

Dokonanie płatności przez Klienta celem realizacji zamówienia oznacza zawarcie umowy na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827(U))

Standardowo do każdego zamówienia dołączony jest paragon fiskalny zawierajace informacje o zakupionym towarze i wszystkich innych kosztach jego realizacji. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT na zakupione towary prosimy o zaznaczanie odpowiedniego formularza i wpisania pełnych danych firmy niezbędnych do wystawienia odpowiedniego dokumentu.

Szacunkowy, standardowy czas realizacji całości zamówienia wynosi 3 dni. W przypadku zamówień w przedsprzedaży (określanych mianem preorderów), a także w przypadku produktów sprowadzanych na zamówienie, termin realizacji zamówienia jest wyliczany indywidualnie. W przypadku premier handlowych labelu MANUFAKTURA-LEGENDA zamówienia są realizowane w ciągu 24h.

Zamówienia w opcji „Zwykły Przelew” będą anulowane w przypadku nie dokonania płatności w ciągu 14 dni od daty złożenia takiego zamówienia. Właściciel sklepu ma prawo anulować takie zamówienie, nawet jeśli Klient dokona w międzyczasie płatności zwykłym przelewem bankowym ale tylko w przypadku gdy w zamówieniu znajdzie się towar limitowany, którego cały stan magazynowy zostanie w międzyczasie opłacony za pomocą płatności elektronicznej.

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.

3. Zwroty i reklamacje

W wypadku otrzymania wadliwego towaru należy jak najszybciej od daty otrzymania przesyłki powiadomić o problemie telefonicznie lub mailowo. Następnie należy odesłać towary na adres Właściciela sklepu wraz z opisem wady, a po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłany produkt wolny od defektów lub gdy towaru już nie ma na stanie, zostanie ustalona inna forma rozwiązania problemu.

Zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów Klient może odesłać zamówiony towar w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny, o ile towar nie był używany, pozbawiony fabrycznego opakowania, kopiowany lub w jakikolwiek inny sposób zniszczony albo wykorzystany. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na własny koszt na adres sklepu.

UWAGA! Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14.03.2013 w sprawie kas rejestrujących, od 1 października 2013 do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć paragon oraz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wraz z numerem konta bankowego, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę). Po otrzymaniu takiej przesyłki w ciągu 7 dni roboczych sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na podane konto bankowe. Koszt wysyłki oraz odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

W obydwu powyższych przypadkach Właściciel sklepu nie przyjmuje żadnych paczek ze zwrotami lub reklamacjami, które zostaną wysłane za pobraniem. Przesyłkę zwrotną z towarem do zwrotu lub reklamacji należy wysłać listem poleconym. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji koszty wysyłki pokrywa Właściciel sklepu, a w przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty wysyłek pozostają po stronie Klienta.

Właściciel sklepu nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji przesyłek wysyłanych za pośrednictwem zewnętrznych firm wysyłkowych (Poczta Polska SA, firmy kurierskie).

Właściciel sklepu nie ponosi odpowiedzialności za błędnie wpisane przez Klienta dane adresowe. Ze względu na ryzyko zagubienia przesyłki właściciel sklepu sugeruje podanie nazw przedsiębiorstw, a nawet numeru piętra czy numeru pokoju (w przypadku firm mieszczących się w wielopoziomowych budynkach biurowych). W przypadku konieczności ponownego wysłania takiej przesyłki jej koszt ponosi Klient.

4. Informacje końcowe

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości lub pytań dotyczących zarówno powyższego regulaminu jak i funkcjonowania sklepu, prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy lub na adres email z zamówienia.

Właściciel sklepu kontroluje i weryfikuje proces składania zamówień oraz zakupu. W razie stwierdzenia, że dane zamówienie lub zakup przeprowadzono w dowolny sposób, który zaburza normalne funkcjonowanie systemu, ma prawo anulowania danego zamówienia. Właściciel ma prawo również do usunięcia konta Klienta naruszającego niniejszy regulamin.

1
Korzystanie ze sklepu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.